۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۲۸

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

۶۳ ناشر از خراسان رضوی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند

۶۳ ناشر از خراسان رضوی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند

مشهد ـ سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:۶۳ ناشر از خراسان رضوی در قسمت حضوری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سروری اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، ۶۳ ناشر خراسان رضوی در قسمت حضوری و ۱۰۰ ناشر استان نیز در قسمت مجازی این نمایشگاه ثبت نام کرده‌اند.

سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: نمایشگاه کتاب فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط میان مخاطبان، نویسندگان و اصحاب قلم است و این فرصت باعث تشویق و ترغیب مخاطب به مطالعه کتاب‌های نویسندگان می‌شود.

وی ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تسریع صدور مجوز کتاب‌های ناشران برای رسیدن به سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حمایت کرده و پیگیری لازم را برای حل مشکلات ناشران به منظور ثبت کتاب‌ها در سامانه خانه کتاب به عمل آورده است.

سروری گفت: با توجه به هزینه بالای ایاب و ذهاب، اسکان و همچنین نیروی اجرایی، بیشتر ناشران استان ترجیح دادند تا در قسمت نمایشگاه مجازی شرکت کنند.

نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۳۱ اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

کد خبر 5489670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha